Meklēt
Izvēlne

SIA "Zaļā josta" izsludina vides aizsardzības plakātu konkursu "Vide 2.0"

SIA „Zaļā josta” sadarbībā ar EKO mediju „Tīrai Latvijai” izsludina vides aizsardzības plakātu konkursu „Vide 2.0”, uzsākot trāpīgākā un skaļākā zaļās vides plakāta medības.

Lai piedalītos konkursā, dalībniekiem ar datorprogrammu palīdzību jāizstrādā plakāts, kas būtu vērsts uz vides saudzēšanu vai kādu ar vidi saistītu problēmu un tās risinājumu. Konkursa uzvarētāju idejas tiks realizētas dzīvē – tās pārtaps par īstām sociālām reklāmām un būs skatāmas „JCDecaux” vides reklāmu stendos. Plašāka informācija par konkursa darba uzdevumu un norisi meklējama konkursa nolikumā.

Piedaloties konkursā, tā dalībniekiem tiek dota iespēja parādīt savas zināšanas un idejas mūsdienīgā veidā, sacenšoties labākā plakāta izveidē ar skaļāko uzrunu vides saudzēšanā.

Konkursantu darbus gaidīsim līdz 31. martam. Labākie darbi tiks publicēti portālā „TVNET” un izvietoti EKO medijā „Tīrai Latvijai” publiskam balsojumam. Konkursa rezultāti un uzvarētāju vārdi tiks paziņoti 15.aprīlī, kad uzzināsim, kuru dalībnieku darbi būs skatāmi lielformāta vides reklāmu stendos, uzrunājot garāmgājējus un paužot spilgtākās idejas vides saudzēšanā.

Vide 2.0 – tā ir jaunā versija skatījumam uz  vidi. Veidojot konkursu, vēlamies mudināt sabiedrību pašiem izprast vidi un ar to saistītas problēmas, tādā veidā sabiedrība pati būs spējīga piedāvāt risinājumus vides problēmām. Izmantojot mūsdienu tehnoloģijas, konkursa dalībnieki var izpaust ne tikai sevi, bet arī izpaust vidi jaunā formā.

Gaidīsim drosmīgas idejas, spilgtus teicienus, trāpīgus domu graudus un pārliecību, ka plakātā paustais vēstījums uzrunās sabiedrību un liks mainīties domāšanai!